zaterdag 29 december 2012

Kip Katrien

Hallo allemaal, Een tijdje geleden heb ik Herriet van Stip en Haak een mailtjes gestuurd met de vraag of ze ook patroontjes maakt op verzoek.... ik wilde namelijk een dikke kip voor mijn moeder, alleen nog gevonden wat ik zocht! Een paar weken later vond ik tot mijn grote verassing het patroon van Kip Katrien in mijn mailbox, een echte Barneveldse Kip!! Maar door alle drukte voor de kerstmarkt was ik er niet eerder aan toegekomen om de kip te haken! Tot vorige week, eindelijk kon ik de kip afmaken en aan mijn moeder geven als kerstcadeautje! Ze was er echt ontzettend blij mee! Nu nog een 2e haken in een andere kleur bruin :-)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Fijn weekend! Liefs Reginne

2 opmerkingen:

  1. hij is leuk geworden!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kip Katrien is super leuk geworden! Fijn dat je moeder er blij mee was :) Veel haakplezier met de volgende kip!

    Groetjes Herriƫt

    BeantwoordenVerwijderen