maandag 7 juli 2014

Duidelijkheid over Patronen

Hallo allemaal,

even een totaal ander bericht... maar het valt me op dat ik de laatste tijd regelmatig mailtjes krijg met de vraag of ik een patroon door kan sturen of wil verkopen, daar kan ik heel kort in zijn, dat doe ik niet! patronen doorsturen of verkopen is verboden en dit vindt ik ook niet eerlijk tegenover de ontwerpsters!

ik haak met veel plezier en ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blogjes lezen en dit ook vooral blijven doen :-)

Fijne avond!
Liefs Reginne

3 opmerkingen:

  1. Helemaal eens. Ik heb afgelopen weken ook dit soort verzoeken gehad en ik erger mij er behoorlijk aan.
    Patronen "ruilen" noemen ze dat dan!
    Ik vind het ook respectloos en doe er niet aan mee.
    Ik vind het erg goed dat je dit onder de aandacht brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik irriteer me er inderdaad ook mateloos aan, dus dacht waag er een blogje aan ;-)

      Verwijderen